Content Marketing
Content Marketing to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Najprościej mówiąc, oznacza tworzenie wartościowych treści i ich dystrybucję do zdefiniowanych grup odbiorców. Content to rozmaite formy przekazu, a więc nie tylko komunikat tekstowy, ale także wizualny bądź multimedialny.
Content marketing za pomocą istotnych i unikatowych treści ma przyciągnąć uwagę i zaangażować odbiorców, innymi słowy wywołać określony wpływ na konsumenta i generować dla marki zyski. Idąc dalej, to sztuka rozpoznawania i rozumienia potrzeb konsumenta, a następnie sprawnego ich zaspokojenia.
To potężne narzędzie biznesowe umożliwia dotarcie do tysięcy osób z przekazem, który nie pozostawia ich obojętnymi, a jednocześnie motywuje ich do podejmowania pewnych działań.
Content marketing przynosi wielowymiarowe korzyści i odpowiada na różne potrzeby biznesowe.
Z jego pomocą można:
- zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie internetowej;
- zwiększyć zasięg dotarcia do konsumentów, np. dzięki publikacji artykułu na największych portalach internetowych i obecności w social media;
- dzięki social media uzyskać stały i błyskawiczny kanał komunikacji z klientami i otrzymać od nich cenne informacje zwrotne;
- zdobyć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, gdyż jej algorytm oceni Twoją stronę jako wartościową;
- uzyskać pozycję branżowego eksperta, gdyż oprócz informacji produktowych rozpowszechniasz także fachową wiedzę;
- zdobyć cenną bazę danych klientów
W ramach współpracy oferujemy:
- stworzenie kompleksowej strategii działań kontentowych z uwzględnieniem specyfiki branży oraz wybranych kanałów komunikacji;
- prowadzenie blogów oraz kanałów w mediach społecznościowych;
- tworzenie angażujących treści poprzez tworzenie m.in.: przygotowanie klipów i filmów wideo, materiałów graficznych, materiałów zdjęciowych, newsletterów, artykułów eksperckich;